2014. február 26., szerda

Az Adoula-ság Megszentelt pillanatai.


Tegnap, Adoulai munkám során, elérkeztünk egy kliens  babavállalásának ahhoz a pontjához, ahol létre tud jönni benne egy kis test a leszületni vágyó kis Lélek számára. Az a pillanat, amikor is elindultak a kis élő sejtek a maguk férfi energiáival a befogadó női minőséget tartalmazó sejt felé, hogy aztán nászukból megszülethessen egy új kis test, egy fizikai biológiai test valaki számára, aki nagyon vágyik itt lenni a Földön e létidőre, hogy megtapasztalhassa magát.

Sok ilyen tapasztalatnak voltam már részese az elmúlt évek alatt Adoula-ságom során és ez mindig egy Megszentelt Pillanat volt, de ez a tegnapi felülmúlt minden eddigit.

Ahogy elkezdtük a Meghívás Lélegzetét, "kézzel foghatóan" lehetett érezni, ahogy ezek az igazán Élő sejtek mekkora szerelemmel telve igyekeztek a petesejt felé és a petesejt mekkora nagy szerelemmel várja, hogy magába fogadhassa őket -- vagy őt --, hogy e nászból egy Új Élő Biológia születhessen meg.

Mielőtt elkezdtük volna a Lélegzetet, valami hirtelen megváltozott a szobában. Minden áttetszővé vált, felragyogott. Aztán kibontakozott ezen áttetsző ragyogásból a kis leszületni vágyó Lélek, az őt kísérő Spirituális Adoula, a születését segítő összes angyali lény és Isa, a születést segítő Angyal vagy energia Jelenléte.
Ez így együtt a maga teljességében egy valódi Megszentelt Pillanat volt, amit a Maga Teljességében tapasztalhattunk meg, függöny, fátyol nélkül, ahol a két világ is összeolvadt, EGY-é vált a babát vállaló anya számára is és az Én számomra is.

A Lélegzet pedig egy még nagyobb csodává vált, ahogy mindannyiunk Lélegzete összekapcsolódott, szinte Egy Lélegzet lett belőle, a születés lélegzete, az Új Születésének a Lélegzete.

Hálás vagyok magamnak, hogy az Adoulaságot választottam és hogy megengedtem ezt magamnak. Nem csak ezekért a tényleg Megszentel, Áldott Pillanatokért, hanem azért is, hogy Tudatában vagyok minden pillanatban annak, hogy az önmagam iránt érzett szeretet-szerelem az, ami bennem is megszüli az Újat. az Új Én Vagyok-ot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése