2009. július 17., péntek

Vélemények az iskoláról


"Nagyon sokat kaptam a tanfolyamtól. Sikerült sok életnyi tapasztalatot integrálni magamba és végre tanulni, profitálni belőlük. Elkezdett az életem valóban megváltozni. Eddig természetesnek vettem a mindennapi gondokat, problémázást, lelki "nyomorgást" de itt a tanfolyamon a fordulat megtörtént. Megkönnyebbültem, rájöttem, hogy a belső életöröm, derű, bizalom, stabilitás ami hiányzott már nekem régóta....és előjött mind, belülről, egyszerűen....Ez működik, végre valami, ami tényleg működik."
Még odakívánkozna a végére, hogy: "A SES tanfolyammal együtt igazán átütő erejű." de ez lehet, hogy már promóció lenne...:)
Köszönöm még egyszer.


Merci írta...

Ez az iskola - amellett, hogy milyen szép, finom és kényeztető energiákkal vesz körül - olyan összefüggéseket és felismeréseket hozott, amik épp hogy csak elkezdtek beépülni, de máris érzem, hogy az életem minden szintjére: az érzelmeimre, a tetteimre, a gondolataimra, a hozzáállásomra - mindenre jótékony hatással van. Sokkal elfogadóbbnak érzem magam, egy csomó régi seb begyógyult és az önvád meg a bűntudat súlya lekerült a vállamról. Olyasmik is a helyükre kerültek, amikről nem is tudtam, hogy léteznek. Nagyon örülök, hogy ott lehettem.

2009. szeptember 29. 1:18


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése